Yeni profil mesajları

  1. desperado01
    desperado01 twofevri
    Hocam merhaba acaba millenicom akksiz hesap elinde varsa verebilir misin ?
    1. twofevri
      twofevri
      özele gel dostum
      Feb 16, 2019 at 10:34 PM
  2. Axis
    Axis isor1234k
    King İs Back !
    1. isor1234k likes this.
    2. isor1234k
      isor1234k
      ingilizcem yok türkçe söyle
      Feb 16, 2019 at 5:39 PM
      Axis likes this.
    3. isor1234k
      isor1234k
      Kral geri dön demekmiş eyvallah
      Feb 16, 2019 at 5:40 PM
      Axis likes this.
  3. vector
    vector FataLworm
    Yaşayamıyoruz bu hayatı abi eski dostluklar kalmamış herkes dost dediğinin arkasına kuyu kazıyor bizde düştüğümüz yerde dostlukları seyrediyoruz nesil bitmiş diyoruz
    1. FataLworm likes this.
  4. isor1234k
    isor1234k Anarchy-X
    Sen anarchosamısın kardeşim
    1. Anarchy-X
      Anarchy-X
      Hayır kardeşim :D
      Feb 16, 2019 at 3:37 PM
    2. isor1234k
      isor1234k
      öyle olsun isim benzeliği :D
      Feb 16, 2019 at 3:38 PM
  5. Yunus Emre KABA
  6. Whitehat7
  7. Whitehat7
  8. NOWL
    NOWL
    Android'den Exploiting İçin Tool Önerir Misiniz?
  9. NOWL
    NOWL
    f@tih Açık Port Buldum 23, Kullanıcı Adı Ve Şifresini Nasıl Bulabilirim? Öneri? Destek? Siber Güvenlikte Yeniyim, Ders Verebilecek? Ücretsiz
  10. Stop or die
    Stop or die
    Durursan ölürsün
  11. Kenmes
  12. bymert1903
  13. SexiRahip
  14. SexiRahip
    SexiRahip FataLworm
    fatal dayi noruyon :D
    1. FataLworm likes this.
    2. View previous comments...
    3. SexiRahip
      SexiRahip
      I love fatal dayi and mekatronik
      mekatronige gececem fatal dayi ani bir karar ile
      Feb 14, 2019 at 11:05 PM
      FataLworm likes this.
    4. FataLworm
      FataLworm
      Oww iyi ikincisi kulağa daha hoş geliyor. Yani teknisyenlikten teknikerliğe gibi birşey.
      Feb 14, 2019 at 11:06 PM
      Stop or die and SexiRahip like this.
    5. SexiRahip
      SexiRahip
      kafaya taktim fatal dayi sıkıyor bildigim seyleri goruyom ztn temel olarak bende sokarim mekatronik daha iyi dedim :D
      Feb 14, 2019 at 11:12 PM
      FataLworm likes this.
  15. Sseshx0
    Sseshx0 buseter
    asosyal hatun v4 gelmiş :D
  16. TolanK1
    TolanK1 TÜRK
    dj taleh senmisin
    1. Hector likes this.
  17. Kripton
    Kripton Qamoalsi
    Kardesim sabahtan beri profilime bakiyorsun varsa bi sikinti cozelim ?
  18. efe dogar
  19. #TheSilver
    #TheSilver
    •NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE•
  20. Sylas